10 mars 2013

Åtta veckor i morgon

Harry börjar bli riktigt stor nu, i morgon blir han åtta veckor gammal :) vilket betyder att det bara är tre dagar kvar tills vi hämtar honom och åker hem till Dalarna för gott! Ska försöka se till att åka ner till Skåne då han har blivit ett år gammal, vill ju att Petra ska få träffa honom när han blivit lite större. Så då tar vi en liten minitripp till Tyringe och Malmö och träffar alla nära och kära!

Idag har jag min sista dag på jobbet, sen är det bara städning kvar innan mamma, pappa, mormor, morfar och hundarna kommer på tisdag kväll! Vlado och Alex kommer hit och hjälper mig i morgon med sängstommen, sen kommer Sofie förbi på tisdag efter jobbet och säger hejdå innan det är dags att åka!

Vad konstigt det känns, Harry har redan blivit åtta veckor gammal och det känns som att det var nyligen jag ringde till mamma och sa att jag ville komma hem. Men nu är det dags! Det är så mycket inbokat när vi kommer hem. Redan på lördag ska jag iväg och umgås med mina älskade grabbar, usch vad jag har saknat dem efter alla dessa år.. Och helgen efter det så åker jag och Harry + hela familjen till Sälen och har det mysigt. Sen ska jag ha introduktion på nya jobbet, ta körkort och bara ha det fint tills sommaren kommer och DÅ ska det jobbas för fulla muggar! Sen blir det hus för mig, Harry, Bobby och Knut :) låter inte det här för bra för att vara sant? Jag har ett underbart liv!

Snart åtta veckor gammal <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar