4 mars 2013

Harry sju veckor och jag har fullt upp

Omtumlande dag igår, men det är bara att ta nya tag..
Var ute och sprang i finvädret i morse, skönt att jag äntligen har kommit igång igen efter den sega vintern. Måste dock hitta ett par bra löparskor, börjar känna av knäna när jag kommer hem.. Var på IKEA med Sofie och agerade bärhjälp idag. Passade på att köpa några extra flyttkartonger också, just in case. Hyresvärden har även varit här och kollat in lägenheten inför städbesiktningen och han var mer än nöjd, så då kan jag med gott samvete ta en lång fika hemma hos Silvia och hennes urgulliga hund Zsa Zsa i morgon. På onsdag ska jag hem till Camilla & Co på förmiddagen, sen är det sista afterworken med gastrogänget på kvällen! Sen har det ju hunnit blivit torsdag och jag jobbar fredag, lördag och söndag. Det är iofs skönt att det hela tiden finns något att göra nu så man får lite annat att tänka på. En och en halv vecka kvar!

Idag är Harryponken sju veckor gammal! Herregud vad tiden går fort, kändes som att han precis föddes. Längtar så mycket tills jag får ta med mig honom hem till Dalarna :) han kommer få det så bra!
Sju veckor gammal och väger nu 3030g <3

Som jag skrev på facebook för någon dag sedan så har jag kommit igång ordentligt med städningen, har bockat av det mesta på min checklista nu. Något som jag hatar att städa är köket, speciellt spisen. Så här har ni bildbevis på hur resultatet blev! Man ser dock inte alla äckliga gula ränder som fanns längs hela väggen på och bakom spisen, men nu är den som ny. Glömde fota ugnen, men den är lika fin den också.

Bakom spisen

Före


Efter

Spisen
Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar